MENU NOWE1

BROWNIE


Jeśli tak jak ja kochacie czekoladę, to wilgotne i puszyste brownie stanie się waszym ulubionym ciastem.  Gorzka czekolada i podkręcające smak orzechy tworzą połączenie idealne. Mam nadzieję, że się skusicie ^^


SKŁADNIKI

250 g połamanej na małe kawałki gorzkiej czekolady
280 g masła
250 g cukru
½ szklanki mąki
3 jaja
½ szklanki wody
80 g posiekanych orzechów włoskich


PRZYGOTOWANIE

Cukier z wodą zagotować w małym rondelku. Następnie dodać czekoladę i masło. Mieszać na małym ogniu, aż do połączenia składników. W osobnej misce wymieszać mąkę i jaja. Następnie porcjami wlewać przestudzoną, czekoladową masę. Dodać orzechy. Mieszać, aż do uzyskania jednolitej konsystencji.
Ciasto wylać na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia (moja miała wymiary 24x28 cm). Piec około 25 minut w temperaturze 180oC.  Idealne brownie powinno mieć chrupiącą skórkę i wilgotne wnętrze.


In English

INGREDIENTS

250 g bitter chocolate broken into small pieces
280 g butter
250 g sugar
½ cup flour
3 eggs
½ cup water
80 g chopped walnuts

DIRECTIONS

Boil water and sugar in a small saucepan. Then add chocolate and butter. Mix until all ingredients are combined. Mix flour and eggs in a separate bowl. Then pour in the cooled chocolate mass. Add nuts. Mix until you have a uniform consistency.

Pour the cake into a pan with baking paper (my size was 24x28 cm). Bake for about 25 minutes at 180° C. The ideal brownie has a crunchy crust and a moist interior.




16 komentarzy:

  1. Wolę czekoladę niż ciacho czekoladowe, ale czasami pozwalam sobie na kawałek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że wspaniała wilgotna konsystencja czyli taka jaka powinna być! pamiętam że gdy pierwszy raz zrobiłam brownie i byłam zielona co do tego jak powinno wyglądać- załamałam ręce bo wydawało mi się że właśnie oto mam przed sobą najbardziej niedopieczone zakalcowate ciasto- ale jakie to pyszne było! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omnomnomnom <3 szkoda, że na razie nie mogę jeść czekolady ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow fantastic recipes my dear
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm the brownie Looks so tatsy
    thank you so much for the recipes
    definetly have to try it :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że za słodyczami nie przepadam, czasem pojawia się nieodparta ochota na coś słodkiego, wtedy chętnie wykorzystam ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię piec i spożywać brownie. :) To wygląda pysznie! Wydaje się takie miękkie i wilgotne, yum.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie robiłam, ale bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny przepis, szczerze to nigdy nie robiłam tego ciasta, dlatego chętnie wypróbuję Twój przepis, szczególnie kiedy widzę, że jest dość prosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby nie fakt że jestem tak obżarta słodyczami po świętach to bym już monitor lizała xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ^^ Chociaż mi już powoli Święta "schodzą" :D

      Usuń
  12. Mniaam wygląda naprawdę kusząco, musi być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Yuuum! Wygląda wspaniale *.*
    Aż żal że nie mam piekarnika :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pysznie :) Uwielbiam brownie, zwłaszcza z malinami, ale sama nigdy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń