MENU NOWE1

FILCOWE BROSZKI


Projektami DIY chwalę się najrzadziej, co nie oznacza, że nic nie robię ;) Wręcz przeciwnie, gdy mam wolną chwilę, szukam pomysłów, a później krok, po kroku zabieram się za szycie, ozdabianie czy malowanie. Ostatnie cudeńka, jakie wyszły spod mojej igły to filcowe broszki. Zainspirowana świetnymi projektami z bloga Paluchami, postanowiłam skusić się na jeden z pomysłów. Zobaczcie efekty! Jednocześnie zapraszam na stronę Bear's Home - pasja, pasja i jeszcze raz pasja, warto się zainspirować :)


CO JEST NAM POTRZEBNE

- wykroje (wydrukowałam ze wspomnianego bloga)
- arkusze filcu (szary, rudy i kremowy)
- klej
- wypełnienie do poduszek
- zapięcie broszki (do kupienia w pasmanterii)
- igła, nici, flamaster


WYKONANIE

Wykroje odrysować na filcu, wyciąć. Do tylnej części przyszyć zapięcie. Połączyć przód z tyłem, środek wypełnić wkładem do poduszek. Dorobić uszka, nosek, oczka – ja swoje zrobiłam flamastrem, ale bardziej zaawansowani mogą pokusić się o wyszycie np. czarną muliną.





In English
FELT BROOCH

I share my DIY projects with you rather rarely, what does not imply that I am not designing them. When I have spare time, I look for some ideas and then step by step I sew, decorate or paint. My last work was felt brooches. Inspired by great projects from Bear’s Home blog, I decided to try do one myself.



WHAT WE NEED
- sewing patterns
- felt sheets (gray, red and beige)
- glue
- filler of pillow
- brooch buckle
- needle, thread, marker

STEP BY STEP
Cut the felt. On the back part attach brooch buckle. Join the front to the back, Do ear, nose, eyes - I used the black marker, but for more advanced - black thread should look better.






18 komentarzy:

  1. omg..these are adorbale!! Sooo cute :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są! Gratuluję i zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze, masz talent niesamowity !
    Zakochałam się w lisku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I love it so much! Great post!

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lisek jest fenomenalny! Przesłodko wyszły, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze, na liska bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. These look super cute!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaakie to jest przesłooodkie <3


    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń